2010. december 16., csütörtök

Helytörténeti Klub 3



A Csili Vízvári László Termének kényelmes széksorait látjuk, és az ott helyet foglaló nagyérdemű közönséget. A Helytörténeti Klub, „Történetek, emlékek Pesterzsébetről” címet viselő előadássorozat egy régen várt előadásának meghallgatására jöttek el. A bevezető előadója, Kökény Sándorné Kalmár Veronika.  Nyugodt hang, és finom humor jellemzi Veronika bevezető szavait, és a közönség diszkrét mosolya esetenként nevetésre vált. Van egy olyan érzésem, hogy a közönség nagyobbik része, jómagamat is beleértve, egy-két perccel tovább tartó bevezetőt is szívesen elviselne.
A kép hátterében az asztalnál a téma előadója Skaper Brigitta látható, érdekesnek látszó kéztartással. A félreértések elkerülése végett egy rövid megjegyzést kell fűznöm a dologhoz. A fotó a múló pillanatot örökíti, és ezért ne tévesszen meg senkit a félreérthető kéztartás, nem fohászra kulcsolta kezeit az előadás sikerének érdekében, tapsolt a közönséggel együtt, a sikert aratott bevezető elhangzása végén. Gondolom, nem árt, ha a lényeget még egyszer leírom:
az előadás címe: „Pesterzsébet és a Pflumm család”
Előadó: Skaper Brigitta.
Reméljük, az  előadás videofelvétele hamarosan minden érdeklődő számára elérhetővé válik.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát azért fohászkodtam is magamban:)))
Brigi

Névtelen írta...

Hát azért fohászkodtam is magamban:)))
Brigi

Névtelen írta...

Szia James!

Örülök, hogy írtál fotós cikket erről a nagyon jó és nagyszerű előadásról és az biztos, hogy én is a Veronikát is,meg a Brigittát is még elhallgattam volna egy ideig.

Egyben itt felhívom a Brigitta figyelmét, hogy én is írtam egy kis cikket az előadással kapcsolatban, lásd ehhez a Pesterzsébeti Érdekes blogot, a cikk címe:
Pflum (Pflumm) család

http://james36.blogspot.com/

(bejegy:Zettvel-Zoltan-kiskiskosutis