2012. május 21., hétfő

Emberek a falon



A fotózás közbeni szünetekben elgondolkodtam a látottakon. A dolog nem látszik nehéznek, gondolom sokan élvezettel végzik a munkát a kötélen annak ellenére, hogy nem tűnik veszélytelennek. Valami játékosság is felfedezhető amint ide-oda himbálják magukat, ezt a mozdulatsort én is szívesen kipróbálnám, ha ötven évvel fiatalabb lennék. Igaz a nagyobb szélfuvallatok idején már nem ereszteném olyan hosszúra a kötelet. Lentről nem is olyan nehéz véleményt mondani és megírni azt, de igen kíváncsi lennék, hogy mit írnák akkor, ha már legalább egy alkalommal jártam volna odafent. 
Vajon mit gondolhatnak a képeken látottak alapján azok, kik megnézték e képeket..

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csocsi Agyaskám!
Rendben, elhiszem a bátorságodat, de mit csinálnál, ha nagy szél fújna.
Akkor azt álmodnád ijedtedbe, hogy te vagy a Fülig Jimmi a főárbocon a Horn-foknál.

tojpli írta...

Szia "james"!
Jók lettek a képek. Te mindig ott vagy ahol valami látványosság van vagy nyitottabb szemmel jársz-kelsz mint jómagam. Ha ötvennel karcsúbb lennél akkor is az járna a fejedben jaj csak el ne szakadjon valami miatt a kötél. Nekem is, ez a normális. Gratt. Az előttem szólónak már neve sincs annyira begyűrűzött a szegénység?
Laja.