2008. november 2., vasárnap

Train-art


A tudomásom szerint, az ilyen és hasonló piktúrák nem népszerűek a vasútbarát topikon, én mégis elkértem a fotót bemutatás céljára. A festéket inkább a déli összekötő hídnak nevezett rozsdahalmazra kellet volna fújni, hogy ezzel későbbre halasztódjék annak teljes enyészete és a híd, talán szebbé is varázsolódott volna. Így viszont semmi haszon, csak a mérges emberek száma emelkedett tovább, elvakult nézetek és vélemények sokasodnak a látvány hatására. Bár én sem értek egyett a hasonló helyre fújt alkotások megjelenésével, de sajnos akkor sem tudnám kikerülni a dolgot ha akarnám, mivel ezek akkor is ott vannak, ha nem akarom. Ezek tények, és a tények makacs dolgok, ha tudnák változtatni a dolgok menetén akkor megtenném és változtatnék rajtuk. Így viszont csak kritikával, esetleg elismeréssel adózom a jó és ötletes grafikai alkotások előtt, a silányt pedig nem is említve, bízzuk a feledés homályára. A jobbakat megpróbálom összegyűjteni, talán mások is élvezettel nézegetik majd az eredeti, maradandóbb ötleteket.
A kép közlését nem reklámnak szántam.
Igen kis terület az én vadászmezőm, de van választék.
Remélem, a kritikai észrevételek, vélemények megnyilvánulásai nem maradnak el.

Nincsenek megjegyzések: