2011. szeptember 4., vasárnap

Hajók Budapestnél 2.






Mielőtt beköszöntenek a hűvösebb napok, felrakom a nyáron készült képeket, tartva Dodó kritikus  véleményétől. Képest azt írni egy borongós napon felöltött nyári képemre, hogy jégzajlás idejére tartogattam az augusztusi képeket csak azért, hogy őt idegesítsem.
A fenti képekhez egy megjegyzésem is lenne, tudniillik nem sikerült az idén lencsevégre kapnom egy szál magyar teherszállító hajót sem. Tán csak nem a Rajnán fuvaroznak? Bevallom, hogy eddig csupán kétszer voltam  sétálni a Duna parton. 
Itt  található a folytatás:   a többi kép itt látható
.

5 megjegyzés:

Zettvel írta...

Szia James!
Hát ez nem akármi...kb. megnéztem, úgy 16x10=160 db gépkocsit szállítanak rajta!
A magyar teherszállító hajók lehet hogy a Jangce és Huangpu kisfolyókon hajókáznak...

james 36 írta...

Szia Zoli!
Mi mást mondhatnánk, ez egy szép darab. (114 méter hosszú)
Szívesen mennék egy kört vele mint vendég, de csak akkor, ha jól főz a szakács.

Névtelen írta...

Szevasz figyelj!
Talán ez hozza majd az én kocsimat is?
Hát majd akkor, ha pénzem lesz rá azt befizettem.
Dodó

Névtelen írta...

Ez mind Dacia!

Janek Pavlovics

james 36 írta...

Szia Janek
Lefelé és kocsikat visz, gondolom az vegyes márka.
Egy kicsit lehetnél szorgalmasabb is.