2012. március 25., vasárnap

Elkészült.





A látványos falfestmény a járókelők nagynyilvánossága előtt, és szemeláttára készült el. Nekem tetszik az egyhangú szürke betonfal színessé varázslása, talán mások is örömmel fogadják az effajta megoldásokat a szemnek unalmas, üres nagy-kiterjedésű falfelületek látványban gazdaggá tételét.
Bizonyára akadnak majd ellendrukkerek, de lelkük rajta, a tapasztalataim szerint, szavakon kívül tettekkel soha nem rukkolnak elő. Ezért aztán nincs is viszonyítási alap, „…milyen lenne, ha ők készítették volna?”  Bár e sorokat egyedül írom, a hasonló véleményt alkotók nevében is, várjuk a folytatást. 
Kezdetektől fogva rengeteg fotós szorgalmasan nyomkodja a gépe gombjait, rengeteg kép készül és fog készülni a jövőben is érzéseim szerint. 
Az érdekesség kedvéért, hogy ne váljon unalmassá a téma, a második és a harmadik kép talán kiválthat különböző véleményeket az idelátogatókból.
Kérem, nyilvánítsanak véleményt. 

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia 36-os james!
Nekem mind a kettő tetszik.
Az első az elmúlt időt,
másodikon a kalap, és huncut mosoly, az egykori bohém vagányt idézi.
Dodó

Zettvel írta...

Szia james!
Én szavaztam is a napokban, nekem a felső kép a jobb!