2016. július 19., kedd

Piknik az aszfalton ...

Milyen sivár és elhagyatott lesz a Szabadság híd, miután majd elzárják a forgalomtól, emlegette megnyúlt képpel Dodó barátom ismerőseinek, amikor tudomására jutott a hír.
- Ne légy már ennyire savanyú, mondtam neki, majd néha arra megyek és készítek egy két képet számodra vigasztalásul a gyalogosokról. Ezidáig már három alkalommal jártam arra, és minden esetben jól szórakoztam csak irigyeltem egy kicsit az ifjak fiatalságát.
Idegenforgalmi és belföldi látványosság lett a forgalomtól elzárt Szabadság híd. Mániákus hazai és más országból jött fotósok, szelfizők hada sétál ide-oda a hídon, a bátrabbak a vasszerkezeten, miközben rendületlenül nyomkodják a masinájuk gombját. A honfitársaim dicséretére legyen mondva, hogy rögtön felismerték a lehetőséget és birtokukba vették a hidat, élettel töltötték meg a szabad felületeket. Igyekeztem egy-két fotón megörökíteni a jobbnál jobb ötleteket, mert azokból nem volt hiány. :)












Nincsenek megjegyzések: